22 Ocak 2013 Salı

Orman Nuray

Bir kız hem cilli hem kapkara saclı hemde surme gozlu olup bu kadar mı guzel yuzu olur? Hokka burnu kiraz dudaklarını saymıyorum bile. Nuray böyleydi.
Bakın eger bir kadının sürme gözleri varsa dogustan, işveli olur, hokka burnu varsa ama dogal, çekici, kiraz dudakları varsa şehvetli olur. Nuray'da hepsi vardı ama bir özelliği vardı ki asıl konumuz bu ancak nasıl anlatacagım bilmiyorum.
Aslında şimdi bakıyorumda kadınlıga ne kadar yabancıymısız, o zamanlar uzaylı gibi bakıyoduk kadınlara, 20 yıl evvel onlara ögretilende bize ögretilende aynı tabulardı. Nuray dogustan gelen onca guzel  özelliğinin yanı sıra cok kıllıydı ve özellikle bacaklarındaki kılların  cok sert ve kalın olması sanırım onda travma yaratmıs ve hayattan herkesten bunun öcünü almaya çalışmıştı.Halbuki konu cok farklıymış.
Pek cekici biri degildim o yuzden ya derslerle yada sohbetle kızlara yaklasabiliyordum. Var olan tek sey zekamdı. Nuray sa 4 kız bir ögrenci evinde kalan taşra universitesine tasradan gelmiş tatlı bir kızdı hep pantolon giyerdi. Nedenini anlamazdık. 2. sene söylentiiler basladı.
Nuray'la birlikte olunca omuzların tahriş olur
Nuray yalanmaz zımparalanır
Nuray dan 3gun önce randevu alcan anca oyle 

       Ben de duyuyordum ama cok fazla ilgilenmiyordum. cunku hep bizden yası buyuk erkeklerle cıkardı Nuray bize selam bile vermezdi. Bahsettiğim zaman cogu kız ogrencinin gerek yokluktan gerek parasızlıktan hijyenik ped yerine pamuk yada bez kullandıgı zamanlar, o yuzden epilasyon dan bahsetmeyin. Agda Nuray için gerçekten işkenceydi tek yolu olan jiletse her defasında daha sıklaştırıp daha belirginleştiriyordu kıllarını. Ergen bir cocugun sakalı cıkması için parlak yüzünü jiletle kazımasını düşünün.
      O akşam Nuray ın ev arkdasları bizim için basit -iyi bir mühendislikeydim- onlar için zor bir dersten sınavlarına çalışmak için beni evlerine cagırmıslardı.4 kız caylar kekler hepsi gecelikli ev kıyafeti, bilmesem dersi ögrenir tekrar giderim. 
Ders bitmişti tek yatak Nuray'ın odasındaki yer yatagıydı, soguk kıs gecesi yerde yatıcaktım ozamanlar tum ogrenci evleri katalitik* ile ısınıyordu. Üşüdüm Nuray gel dedi cok guzel ve sıcaktı önceleri hayır desede öpmelerime karsılık verdi ve birlikte olduk. Omuzlarım degil ama bacaklarım ve ellerim hakikaten rahatsız olmustu ama o zamanda kim takardı. Birden evin dıs kapısı caldı. Nuray 'ın aynı sehirde yasayan erkek arkadası olan abi geldi. Yapacak bişey yoktu hemen yer yatagıyla yatagın altına saklandım. Ozamanlar bazada yok demirden tellerle örülmüş altı bos divan ustune sunger yada yun yataklar vardı.
Abi Nuray'ı ne kadar özlediğini otele gitmeden ugramak istediğini anlattı ne diller döktü. Nuray kacıyordu yarın diyordu ama yapacak bişey yoktu odada yalnızdılar!!!
Hot shot olmasada bizden yasca buyuk abi işini Turkiye ortalamalarınında altında bi surede bitirdi. Teknik olarak böyle ama aşagıdaki ben ömrümden bir ömür bırakmısımdır orda. Cıplagım, usuyorum, tepemde sevişiyorlar ve her an yakalanma korkusu ne diyebilirdim ki.
Neyseki Nuray abiyi ikna etti ve gönderdi ben yerime döndüm. Olayın ikimizdede yarattıgı stressle uyuyamadık. Nuray abiyi anlattı bana. Gecen yaz tatilinde gezmeye diye bir orman evine gidiyorlar. Abi Nuray'ı zorla soyuyor tam tecavuz edecek Nuray'ın vucudunu kaplayan kıllar dikkatini cekiyor. Nuray korkudan kaskatı kesilmiş durumda abi işine yarayacak kısımları, bacaklarını venusunu ıslatıp orman evinde buldugu eski bir jiletle traş ediyor. Ve tecavüzünü gerçeklestiriyor. Nuray kan kıllar ve gözyaslarıyla kalıyor. Abi evlenecegini söylüyor ancak önce karısını boşaması bunun için Nuray'ın sabretmesi gerektiğini yoksa herkese rezil olacagını söylüyor.
-Peki
Nuray dan cıkan tek kelime. Abi onu yakın kasabada bir hamama goturuyor sonra eve bırakıyor.
Bense hergenc kızın basına gelebilegi gibi inanılmaz acemice bir laf ediyorum. Nuray gülüyor. Ve beni şefkatle öpüyor belkide acısını anlayamayacak kadar saf yürekli oluşum onu mutlu ediyor.
Sabah bu sefer gercekten omuzlarım tahriş olmuş uykusuz eve gidiyorum. Burak soruyor ,
-Nerdeydin dün gece?
-kızlara ders çaıştırdım..


*Katalitik_ Buyuk likit gaz tupunun kullanıldıgı soba benzeri ancak tekerlekli odadan odaya tasıyabildiginiz ısıtıcı..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder