22 Ocak 2013 Salı

Arkadasımın ablası

Toplum yapımız gereği 80 li yıllarda ergen olan erkeklerin cogunun bir Fahriye ablası olmuştur. hani mahallenin etine dolgun şendulu. Amcaların abileriin bıyık burktugu kadınlarınsa akşam kocalarının basının etini yerdiği, ''-sen nasıl dul kadının sepetine ekmek korsun?''..
Universiteye 17 yasında erken baslamıstım 18 ime geldiğimde 2. senenin basında arkadaşlar bir ev tuttuklarını apartmanda baska boş bir dairenin daha oldugunu haber verdiler. O vakitlerde ev tutmak heleki ögrenciyseniz cok ama cok zordu. 
Eve yerleşince artık iki ogrenci evi altlı ustlu gidip gelmeler misafirlikler cay şeker istemeler başladı. Nahide ablayı ilk defa orda gordum zannettim halbuki bir yerden hatırlıyorum. istanbul da araba meraklılarının gittiiği toplandıgı bir kafe vardı zengin cocukluk arkadasım yüzünden bende oraya giderdim. Oda hep ordaydı. Esmer kısa saclı cok guzel yuzlu ama sanki makyaj var ama yokmu acaba enteresan dedirten biriydi. Sohbet ordan koyulastı. Annesi onu kardesine yardım için bizim universitenin oldugu sehre yollamıstı. O da çamasır yıkamayı ortalık toplamayı hatta basit yemekleri hem yapıyor hemde gösteriyordu. Cok iyi bir ablaydı bize de gelebilecegini zaten butun gun cocuklar ders calısırken evde sıkılıyordu. E ama bende okula gidiyordum,olsundu bi gunden bişey olmazdı.Yarın için sözleştik.
Sabah erkenden geldi. Hakikaten ablalık yaptı bulaşıkları yıkadı benim odamı! topladı biraz yemek yaptı ve dus aldı. Neden dus aldıgını hala cozebilmiş degilim ama evin içinde oylece dolasması gercekten beni şok etmişti. Yaklaştı kendine çekti ve öptü gerisini hayal meyal hatırlıyorum ilk defa sevişiyordum. Tamam cinsel olarak daha evvel tecrubem olmustu ama sevişmek farklıydı. Dokunmak öpmek gözlerine bakmak bambaşkaydı.Ama cok utanıyordum hem arkadaşımın ablası hem de hiçbişey bilmemek yerin dibine sokuyordu. Ama bu Nahide ablayı sanki daha cok hırslandırıyomus gibi daha kötü!! davranıyordu. Sonucta o istediğini almış ben allak bullak olmuş bişekilde kapıdan ugurladım onu.
Bir iki ay sonra tekrar geldi ama babası bu sefer erkek evinde degilde oglunun kız arkadaslarının evinde kalmasını istemişti hemde ev okula cok yakındı, istersem bana gosterebilecekti.Bir cırpıda anlattı bana bunları ve evdeydik.

Sakindi yuzunde gülümseme vardı. Önce teybe Sezen Aksu kasedini koydu . Sonra şapkalarını bana takmaya basladı ,yüzümün cok guzel oldugunu bana makyaj yapıp neye benzeyecegimi görmek istediğini söyledi. Hayır demek gibi bir lüksüm yoktu diyemiyordum. Bana makyaj yaptı kendine yaptıgının aynısı.Teyp te ''Gel gel sarısınım baslamıstı'' Cok guzel olmustum ona göre ama ben kendimi hiç begenmemiştim. Korkuyordum. Acaba Nahide abla beni ibne olarak mı görüyordu? Bir an evvel ona ibne olmadıgımı kanıtlamalıydım. 
O beni ufak ufak öperken sertce cevirip yüzüstü yataga fırlattım, esortmanını sıyırdım ve zaten bir iki defadan sonra üstüne bosaldım. Yavaşça biraz olsun rahatlamış bişekilde üzerinden kalktım. Ama Nahide abla kalkmadı titriyordu yüzünde yandan gördüğüm kadarıyla gene güzel ama teslimiyetçi bir hal vardı. Gel gel sarışınım ve titremeleri bitti.
Daha sonra yaz sonuna kadar onun gidp gelemeleri ile bu durum devam etti evi musait kılıyor zaman zaman bana makyaj yapıyor yada kıyafetlerini giydiriyor ve benimle sevişiyordu.Okul yaz tatiline girince koptuk. Okulun baslamasına az bir süre kalmıştı.
Yazları orda burda kaset satarken birden tezgahımın basına geldi. Yanında biri vardı.
-Bu Murat kocam dedi
-Merhaba Murat abi nasılsın dedim.
Bankacıydı Murat abi hafif tıknaz basında sac yok cok temiz kırısıksız teni orantılı yuz hatları vardı.
-Sabah yüzünü yıkamadın galiba gözünün altında kocaman siyah bir çapak!! var.
dedim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder