22 Ocak 2013 Salı

Coskun


Coskun la baslamak lazım, adı gibi coskun biriydi Coskun. Eminim onu tanıyan kimse onu unutmadı. 80 li yılların sonuydu tasra universitelerinin birinde örgenci evinde kalıyorduk. Ben fiziken kısa cok özelliği olmayan ama ev arkadasım Burak, Burak sa okulun asi cocugu, ailesi yuzunden hırcın 1,90 boylarındaydı. Genelde ailemizden gelen para Camel bira yada votka ve ozaman ki borclara gittigi için ilk haftanın sonunda ac kalırdık.
Coskun Burak’la aynı bölümdeydi. Bir gün eve beraber geldiler.Bana Coskun’un eve aradıgını bizde kalabilecegini söyledi. Tamam dedim.
Coskun Kars ‘lı bir ailenin 11 cocugunun 3 erkeginden en kucuk olanıydı. Hani ‘’okur bu dediklerinden’’ ama okumamıstı. Gerci okumustu ama biraz geriden biz 20 li yaslarda iken Coskun 27-28 di. Ama en guzel özelliği ‘’Bakir’’ di. Hayatında hiç kız arkadası yolmamış el ele tutusmamıs yada kadını cıplak gormemişti. Evelenecegim kadının elini tutacagım derdi. Ama ailesi super bakardı ona, artık Kars balı olsun pekmezler receller tursular hersey gelirdi 15 gunde bir. Ama Coskun bizimle paylasmazdı. Hepsini kendi yerdi. Ancak yeni paket geldiğinde eskiden kalanları bize verirdi.
Toplaması temziliği zor diye oldukca buyuk salonu ona vemiştik. Dolaplı 70lerden kalma bir cekyat masa 4 sandalye ve yatagı vardı. Hergün temizlik yapardı, çamasır yıkar onları kurutur, cok düzenli şekilde dolabına yerleştiridi. Tabi o guzel yiyeceklerden gelen enerjiyi bu şekilde tüketemezdi. Arada sırada spor yaptıgını söylesede oglen okuldan kacıp eve gelir –artık okulda ne gormusse- gunde 5 kez kadar masterbasyon yapardı. Bunu daha sonra itiraf etti. Bazende karete yapardı. Allah’tan birinci kattaydı bi seferinde ucan tekmeyi ayarlayamadı salondaki camlı balkon kapısından asagıya uctu. Aanmlara soylemeyin demişti. Evet zordu yasamak Cosku’la ama 300 Tl olan kirayı ona 450 demiştik o 150 veriyordu Burak’la ben 75 er bu yüzden katlanıyorduk.
Zamanla Coskun’ u sevmeye basladık. Aslında kirlenmemiş Anadolu cocugu idi. Ve o zaman ona yardım etme kararı aldık. Yapabilecegimiz en guzel seyin bakirlik konusunu halletmek olduguna karar verince Zeynep,Pelin devreye girdi. Pelin okulun iki yıllık bölümlerinde okuyan yakısıklı bir 4 yıllık muhendis ayarlamış, İstanbul’dan öenmli bir şahsiyetin oldukca duzgun guzel ikizlerinden biriydi.Zeynep’se diğeri. Zeynep universiteye gitmediği için bosvakitlerinde ikizini ziyarete gelir,bitmeyen kantin muhabbetine katılarak beklide universite özlemini giderirdi. Her nekadar ikizi ve onun arkadaslarının olumsuz gorus bildirmesine karsın Zeynep’le o kantinde tanısmıstım. Zamanla bize daha sık gelmeye başladı. Bizde kalmaya basladı. E tabi parası oldugundan eve yiyecek içki sigara  alıyordu. Bende Burak’la paylasıyordum. Halimizden memnunduk. Bir haftasonu Burak ve Coskun’un olmadıgı zaman bize gittik ve birlikte olduk. O zamanlar bende bişey anlamıyordum. Regl kanı vs desemde o birlikte oldugumuz iddia etmişti ben inanmamıstım. Yıllar sonra karsılastıgımızda ilk defa oldugunu bir daha söyleyecekti.
Zeynep kısa ama cok guzel vucudu olan hani minyon tavuk dediğimiz tiplerdendi. Hatta gogusleri su ana kadar gorduklerimin içinde hala ilk 3 e girer. Yıllar sonraki birlikteliğimizde bile guzeldi. Maktulun katiline aşık olma sendromu nihayetinde bana asık olmustu. Maddi manevi kullanıyordum.Sokaklarda bıraktım kötü davrandım parasını aldım ama hala bana asıktı. Bir gün artık cok ezdiğim bir zaman. Alkolunde faydasıyla onu odadan kovmustum gidecek yeri yoktu . Coskun’a gidemezdi Buragın odasına gitti ve birlikte oldular. Daha dogrusu olmuşlar sabah söylediler hiç umursamadım. Onlarda umursamadı. Artık ne zaman gelse kim istese onun odasında kalıyor Buragın yada benim yanıma geliyordu. Tabi Coskun yok. Sabahları okula giderken kimin ne yaptıgını, hangi konuda iyi hangi konuda kötü oldugunu konusacak kadar ileri gitmiştik.
                Tabi Coskun aynı şekilde devam ediyor abartılı hikayeler anlatıyordu. Bir aksam Burak’la otururken aklımıza bir fikir geldi. Coskun’la Zeynep’i aynı yataga sokmak. Ama nasıl olacaktı. Coskun Buraga saygı duyardı..
-Ben Coskun’la konusurum. Dedi Burak
-Tamam.. dedim ..Bende Zeynep’le konusurum.

Cunku Zeynep bana asıktı ve her dediğimi yapardı. Burak CoskunUn odasına gitti onu ikna edebilirsek Zeynep kolaydı. Tabi cep telefonu olmadıgı için benim bir an evvel okula gitmem gerekiyordu. Yarım saat sonra Zeynep’le okuldan donduk. Ona kendisinden birisi için bir iyilik isteyecegimi söyledim.

Burak Coskun’la konusmus.
-Abi bu herif adam olmaz , bize kimse yapmadı bu iyiliği neymiş karısıyla beraber olcakmış.. dedi
-Tamam sen devam et. dedim ve ben Zeynep’le konusmaya gittim.

-Zeynep sen benle yatıyosun ya
-Evet
Burak’lada yatıyosun ya
-Evet
-Coskun’lada yatsana
-Aa olmaz sacmalama
-Neden?
-Tipim degil
-….
-Hem neden yatacakmısım?
-Cunku adam bakir
-Aaa gercekten mi?
-Evet
-Aa ozaman ilginc olabilir senin gibi bir hayvanla yatıyosam bakir biri cok enteresan olabilir
-Aferiin hem ayrıca cocuga yardımcı olcan
-Ama sonra sen benle yatıcan söz mü?
-Off tamam Zeynep tabiî ki..
-Ok o zaman nerde?
-Dur bakayım sen soyun şok tedavisi uygulıcaz..

Odadan cıktım Coskun’un odasında Burak’la Coskun konusuyorlardı.
-Ne oldu tamam mı?
-Abi tamam da Coskun’un bir istegi var
-Neymiş o?
-En azından bir imam nikahı kıycakmısız
-Tamam ben kıyarım nikahlarını

Ve odaya Zeynep’i yolladık.

Bahisler acıldı ben 10 dakka surmez Zeynep kacar diyodum. Burak’sa yarım saat vermişti.
1.     1.  Saat cıkan yok
2.      2. Saat cıkan yok
3.      3.  Saat cıkan yok

6. saatin sonunda önce Coskun cıktı meshur ıslıgıyla ,kostuk
- Ne oldu??
-…
ıslıga devam cevap yok. Banyoya gitti bizde odaya  kostuk.
İkimiz biden
-Ne oldu??
- Hadi lan sizde erkekmiymişsiniz adam durmadı.

Biz şaşkınlıktan bişey diyemezken Coskun odaya o mis recelelr ballar ve ekmek ve biraz evvel demlediğimiz cayla iceri girdi ve bizi kovdu.

Zeynep'le Coskun , Coskun un okulu bitene kadar yaklasık 3 sene cıktılar. Zeynep Ne benle ne Burak'la bir daha birlikte olmadı. Askerlik sınavlarında karsılastıgım Coskun aynı Coskun du degişmemişti ve bir tabur askere kendini gulduruyordu.
Zeynebe 20 yıl kadar sonra rastladım evlenmemişti hayata devam ediyordu bir gece bende kaldı birlikte olduk 20 yıl öncesi gibi . O geceyi konustuk senden öc almak içindi dedi Burak'la öc alamamıstım Coskun'la aldım, ama sen benim gercekten dokundugum ilk erkektin dedi.
Sabah eczaneden after sex ilaclarından birini alıp verdim evine bıraktım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder