23 Ocak 2013 Çarşamba

Köylü kızı

Bazen keşke yapmasaydım neden yaptım ki şimdi bunu dediğiniz anlar oldu mu? Benim çok oldu. Bu da onlardan biri. Diğer yandan cinsel dürtünün had safhaya cıktıgında neleri göze alabileceginizi görüyosunuz. Yaz öğleden sonraydı hava cayır cayır yanıyordu 5 param yoktu, ozamanlarda şimdiki gibi postahaneden para transferi yapıyorduk. Bizim bölümün köylü kızı balık et ama balinavari etli köylü kızı Hatice'de telefon kulubesindeydi. O mevsimde cok nadiren ögrencilere rastlarsınız ve normalde merhabadan oteye gitmeyen konusmanız sohbete döner yalnızlıktan. Bizde oyle yaptık.
-Ne yapıyosun?
-Hiç memlekete telefon ettim dolanıyorum.
-Gitmiyomusun memlekete ?
-Yok hayır bütünlemem var onlara çalışacagım. Sen neden gitmiyorsun?
-Ben gittim geldim , evden kactım. Baksana bu sıcakta dolanacagımıza bana gidelim hem serindir. Hem cay içer sohbet ederiz.
Bu söz agzımdan nasıl birdenbire cıktı bilmiyorum haftalardır yalnız hiç kız arkadasım olmaması ve onun 95 numara veya ustu goguslerinin gömlegini yırtmaya calısmasını farketmek mi? bilmiyorum. 

Normalde bu kadar beyaz ten görmemişsinizdir. Bir ölününki bile daha renklidir sanırım. Ancak o anda bunları düşünmüyordum. Sadece biraz oynaşmak iyi gelir diye düşündüm.
Biraz mırın kırın etti ama sonunda tamam dedi.
Evde önce güven saglama psikolojisi uygularım yaşım genç olsada tecrübelerim bana güvenin kadınlar için anahtar oldugunu ögretmişti. Nede olsa hala homosapiens den farkımız yok. Uzakta oturun birden bire ustune atlamayın. Guvende oldugunu hissettikten sonra rahat davranmaya baslıyacaktır. Ondan sonra ona harekete gecmesinin iyi olacagını hissettirin. Gerisi gelir. Diyordum ama gelmedi. Taşradan ziyade köylü olunca olmadı yürümedi, işe yaramadı anlıyacagınız. Halen sımkıkı bacakları dikkatli konusması her hareketimi izlemesi beni yıldırdı ve aniden gidip oturdugumuz salonun kapısını kitledim. Salonda süs diye tuttugumuz bir pala* vardı. Onu elime aldım ve ''soyun'' dedim. Hiç hareket etmedi şok olmuştu kala kaldı. Sadece o beyaz yuzune renk geldi baya bir pembeye gidiyordu. 
-Ama neden dedi.
-Sevişcez
-Bakireyim
-Tamam  reglmisin?
-Hayır olamıyorum zaten  cocugum bile olmıyacak belki . 6 ay regl oluyorum 6 ay boyunca sürüyor. Sonra 6 ay hiç olmuyorum
-Tamam şimdi hangi 6. aydayız
-Hasta degilim
-Soyun ozaman
-Bakireyim
-Bunu anladım öylede kalacaksın
-Bagırırım
Sıkı bir cıglık attım onun yerine gelen giden olmadı.
-Bak burası ögrenci evi apartmanda cogu boş o yuzden gördüğün gibi sese kimse aldırıs etmez .Önünde iki secenek var ya soyun yada ben zorla soyacagım seni.
Yavas yavas dugmelerini cözerken vucudundaki ıslaklıgın terden mi yoksa gözyaslarındanmı olduguna aldırış etmiyordum. Hakikaten beyaz teni ve iri gögüsleri vardı. Aynı anda ben pantolonumu cözmeye oda eteginin fermuarını acmaya başladı. Dur dedim bu kadar yeter. Bu sıcakta o corabı neden giydiğini anladım sanırım regl olamamaktan vucudu balon gibi şişmişti. Ve devamını görmem kadından sogumama neden olabilirdi. Bu tehlikeyi göze alamazdım. 
       Orantılı bir kadın vucudu ise gercekten bir sanat eseridir bence. Harika kıvrımlar tepeler ovalar düzlükler, seyretmek bile keyif verir bana. Dokundugunuzdaki sıcklık pürüzsüzlük ise kendimden geçirir beni. Heleki sevdiğiniz biriyse deymeyin keyfine. Biraz kilo aldıgında da bazıları katlanabiliniyor. Ama eger şişman bir kadınsa cok kötü oluyor nasıl anlatayım integrali alınmış bir parabol gibi her kilo lineer kötüleştirmiyor, cok daha fazlasını alıp götürüyor benden.
Masterbasyonum bitince ona sarıldım. Özürdiledim. Gözyaşlarını silmesi için mendil verdim. 
-Sen kötü biri degilsin dedi. Neden böyle bişey yaptın?
-Büyüyünce ögreneceksin dedim.
Minibuse kadar eşlik edip bana bir daha selam vermemesini salık verdim.









*Pala Geniş yanaklı uzun 45-50 cm buyuk bıçak.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder